Hej igen! Nu är det dag tre då och då står det att jag skulle visa mitt stall, och jag har ju bara fyra hästar hemma så det blir ju inte så intressant men aja så äre, om ni vill se bilden på mitt stall på gå ner lite till ;)

Idag hade jag tänkt att jag skulle åka till en kompis osv men hon kunde inte så jag kommer säkert sitta här och ha speldag hah (tummen upp ) men det blir nog allt bra det hihi :D

Nämen aa nu sitter jag vid datorn i sängen och skriver inlägg och kollar på Esmes blogg som är suuuper bra *-*  Kolla in den ( monokerus.se ) Hon skriver super bra inlägg, jätte fin design och redigerar bilder super bra så den mmåste nu kolla in ;*

Mitt stall 

 

Haha så laat som jag är så har jag ju då stall hjälp i 11 dagar först har det 14 hihi, Puss

Dagensfråga: Har ni stallhjälp? hur läng brukar ni köpa då?

Kommentera

Publiceras ej