Hallojsan! Tänkte att jag skulle berätta varför jag ska lämna JSH som jag skrev i förra inlägget :( Det är så att jag älskar den klubben och det är absolut INTE så att det är någon som har hänt eller så utan jag känner att jag aldrig fått bestämma om jag vill vara ridlärare eller inte, jag älskar hoppning jag det brinner jag värkligen för och det har liksom varit lite för svårt för mig att bli det efter som jag varit med i den klubbarna som är lite större och mera medlemar i.
 
Jag har då tänkt att skaffa en helt egen klubb som jag ska få bygga upp själv, ha egna regler för, välja när det är event och ja skaffa ännu mer spelfriends hihi, så japp då vet ni att jag ska lämna världens bästa klubb ( Jolly Seahorses)  och bygga upp en helt egen klubb, så det är både ett mega stort MINUS och ett mega PLUS på samma gång :( :) 
 
Och jag kommer såklart skriva om min egna klubb och så, men efter som jag inte skaffat den än så kommer det senare i veckan om ni vill lästa mer och kanske till och med gå med i den klubben jag kommer skapa :D
 
Baii Baii Lingon PAJJJ <3
 
 
Hihi ni får en bild på Rocky också ;)

Kommentera

Publiceras ej