Måste bara berätta att jag kör två utmaningar på samma dag för att dem är så många såå ni vet det hihi :D

Ja min historia med sso kommer här

Allt började när jag var 1 år så lämnade mina föräldrar mig till Steve för att dem inte hade råd att ta hade om mig och så, jag växte upp med Steve och hans hästar som vi tog hand om tillsammans. När jag var 8 år så satt jag och Steve vid sjön och hade gjort en eld, då satt han och berättade om mina föräldrar och hur dem var det var lite som en bekräftelse för mig att jag ändå hade föräldrar men jag inte träffar dem. Jag fick börja skolan med Linda och jag kommer ihåg att vi var i bibblan varje dag efter skolan och satt och läste för varandra. Mina klasskompisar frågade vart mina föräldrar va och varför jag alltid åkte med Linda till skolan, jag ville aldrig riktigt svara på den frågan för att jag var rädd att jag skulle tappa bekräftelsen om att jag har föräldrar man jag träffar dem inte så jag undvek den frågan hela lågstadiet.

Även när jag var 8 år tyckte en man i moorland som Steve kände att jag fick hyra hans häst Darkrider vilket jag gjorde, red varje morgon kl 7 och hela kvällen tills jag skulle äta middag. Jag tyckte till och med att det var så kul att jag smög dit mitt i natten en gång för att rida på Darkrider hihi. Fyra år senare var jag 12 år och då tyckte Steve att jag skulle allt skulle satsa på den där hästen jag älskade så mycket så han köpte den hästen till sin gård och jag var där dygnet rund och kollade på när andra red på honom från ridskolan Steve ägde en gång i tiden.

Och idag så äger jag ju Darkrider efter att jag fått ett papper på att jag äger honom från den där mannen i moorland. Så man kan sänga att Darkrider och Steve har varit mina "föräldrar" sen jag var 1 år och det är jag väldigt tacksam för

Kommentera

Publiceras ej