Tjena på er ! 
I detta inlägg hade jag tänkt att berätta lite mer om min karaktär,om mina hästar och visa lite bilder :)
 
Jag heter då som ni kanske redan vet Paulina Gladepie och är 15 år äger just nu fyra stycken hästar som två av dem är unghästar.
 
Gold Champion är en glad snäll och lättlärd friser som har mycket hyss för sig när man inte är i stallet med honom, han är en stoooor valack som är väldigt het på hoppbanan, men i dressyr passar han vem som helst.
Han kallas även för Golden hemma i stallet, en glad 15 årig friser valack :)
 
 
Darkrider  är min finaste hopphäst som vunnit många champ i sina dar, han är även min starthäst som jag har haft sen jag börja mitt liv på Jorvik. Mina föräldrar lämnade mig till Steve när jag var 1 år för att dem inte hade råd att ha kvar mig. När jag var 8 år berättade Steve att jag var tillräckligt gammal för att få rida hans häst Darkrider som jag fick utbilda i senare dar till en riktigt fin hopphäst, en hoppglad 15 årig Jorviks varmblods valack :) 
 
 
 Snowbelle kallas också för Belle- är en unghäst med mycket studs och bus på gång och är riktigt bestämd liten dam, en är en häst som jag håller på att utbilda i dressyr och lite fälttävlan. Denna ras är lämplig för fälttävlan eftersom Selle francis väger mindre än dem flesta raserna, bestämd 2 årig Selle francis sto :)
 
 
Rockwinner  är även kallad Rocke- är en snäll lugn och stillsam Nordsvensk som är stallets favorit häst för hans riktigt lugna trav och för hans mjuka rygg som alla gillar att rida barbacka på. Rocke är 10 år och är på god väg att bli utbildad i hoppning vilket låter lite konstigt för hans stora mage ;) men det är på god väg. Han har rena gångarter och fin steg men lite seg i mellanåt med det är lätt att koregera, lugn stor 10 årig Nordsvensk:)
 
 
 
Om ni vill ha bättre bilder på någon av hästarna så skriv det :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej