Hej på er! Har ni sätt dem små sälarna som kom i gårdagens uppdatering :* Jag blev ju så klart helt kär och köpte den lilla prickiga sötnosen, men undrar varför den sätter dem små sötnosarna mitt på isberget hmmm.. Men jag känner på mig att ett spännande uppdrag väntar.

 

Just det hoppas ni gillade outfit bilderna som jag la upp idag :) Från början tänkte jag hitta ett ställe som såg" inte så snöigt" ut men det var inte det lättaste jag gjort Haha så det fick trotts allt snö bli en bilder ändå ;)

 

Här sitter man och dricker te, spelar sso  och är allmänt tråkig hihi men det är ju faktiskt lov och då ska man ju ta vara på den så att så är det ;) Föresten  har ni några förslag på inlägg jag kan skriva om nu när jag ändå har lov och inget speciellt att göra ??? det skulle vara jätte snällt :D HAH bjuder på denna bilden 

 

 Aja vi hörs imorgon igen Puss!!

Kommentera

Publiceras ej